måndag, april 16, 2007

Bättring?!?...

Jag är fortfarande uppe.. *arg på mig själv*
Måste vända tillbaks dygnet men det är inte så lätt när jag är pigg som en mört. Piggpiggpiggelin.

Jag har "fönstershoppat" på nätet. Det finns så mycket fint som jag vill köpa..
Jag-vill-ha-begäret har kickat in för fullt. Jag är så sugen på att scrappa också.. och då tänker min hjärna att pysselsförrådet behöver fyllas på innan man kan börja scrappa. ;-)
Jag har ju t.e.x en massa fina mönstrade papper.. i små bitar.. efter att ha slaktat dom till kortmakeriet.
Så det är en sak som behöver fyllas på. Kan ju lätt komma på ytterligare ett antal hundra saker till jag-vill-ha-listan... Jag är totalt hopplös.

Vad gör ni när köpmanin och jag-vill-ha-begäret tar över?

gonajt mäjts

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh, jag känner igen det där med köpmanin! Jag lever lite efter "bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den" - så oftast så faller jag faktiskt dit och shoppar, fast jag inte borde... *fniss*

Länk förresten, det kan du göra genom att markera de ord i din text du vill göra till en länk, och sedan trycka på den lilla symbolen som ser ut ungefär som en kedja. Då skapas det en länk automatiskt. Hoppas det funkar - hör av dig annars så hjälper jag dig!

Ha en härlig dag!

Angela sa...

Hej! :) Såklart att det går bra att du länkar! Jag lägger till dig strax också. Kul att du har skaffat dig en blogg förresten!

Ja det ska bli kul att ha en liten bebis i butiken lite längre fram, hon är såå söt!

Ha det bra! Ska kolla vidare i din blogg nu...