fredag, april 20, 2007

Cash is king

Nu har jag shoppat igen.. *suck*
Mitt bankkonto är i koma. Dess chans för överlevnad har minskat drastiskt.

Lite papper från Scrap it, filt från Panduro och en bok från KarinB genom scrappiz.

Det värsta är att det finns så mycket meeeer jag vill ha.

Magnolia släpper snart sina nya stämplar, tjuvkika på dom här. Dom finns under kommande. Heeeelt ljuvliga.
Scrapaddicted har en massa underbara clearstamps + en hel drös med saker jag vill ha.
Jag vill ha alla nya papper från Crate och My minds Eye.
Nya pennor behöver inhandlas samt limprodukter i form av limpenna och gluedots.
Klubbpaketen för både Magnolia och Hänglar&Stänglar ska snart betalas...

Det tar aldrig slut!!! Min signatursång är nu därmed "Det kommer mera, det kommer mera.."

Scrap&kortmakeriet drar ner mig i fördärvet.

Klockan är nu 03:53 och jag MÅSTE gå och lägga mig.

1 kommentar:

Linda Muhr sa...

Det finns alltid saker man vill ha...

Tyger älskar jag..som papper, fina mönster och härliga färger..mina ögon bestämmer vad som ska köpas!

Kram Linda