lördag, april 21, 2007

Kapad blogg

Hej!
Jag heter Yatzy och jag har kapat min mattes blogg..
*mohahahaa*



Jag är en busig prick idag! Mina mattar är tråkiga.
Den som ni känner är inte alls på humör. Hon hälsar att inspirationen vacklar och att inget känns vidare roligt idag. Ont i huvudet har hon också.
Hallå! Hon är ju knäpp. Det är fint väder och jag har massa leksaker som man kan leka med.

Den andra matten kollar bara på tråkig fotboll och trav. Fast hästarna är roliga ibland. Jag tycker om hästar.
Förut för längelängelängelängelängelänge sen så sprang sådana som jag brevid hästdiligenser och det finns kvar i mina gener. Bara så ni vet.

Nu ska jag gå och pussa på min matte och se om hon vill gosa med mig.. eller kanske busa om jag har tur.

Voff voff.

1 kommentar:

Carola sa...

Åh vilken sötis Yatzy e. Tråkiga mammor dock!! *ajjabajja* ;P

Hoppas allt e bra med dig!

Kramiz