onsdag, april 25, 2007

Ont och ett litet ynkligt hej

Migrän.. Har haft huvudvärk nu sen i helgen.
Det har sakta men säker eskalerat till migrän.
Igår trodde jag att huvudet skulle explodera.
Det är bättre idag, iaf jämfört med igår.
Var på akupunktur/massage idag. Går dit varje vecka i hopp om att det ska lindra min spänningshuvudvärk.

Har gjort klart mina beställningskort men utöver det så har det varit snustorrt på skaparfronten.

Jag och Yatzy ska ut på en liten promenad nu och sen blir det sängen för min del. Det är inte lätt att försöka vända tillbaks dygnet när man måste sova på dagarna.

Jag återkommer när jag mår bättre.. kanske med något jag har skapat också. *jag håller tummarna*

hejhej

1 kommentar:

petra/paradise sa...

Längtar efter att få se något du skapat..
Hoppas det är bättre med migränen.
Inhandlat några nya stämplar på senaste då? ;)
Trevlig helg!!
Kram Petra