söndag, april 15, 2007

Paket med posten

Måste bara dela med mig lite innan jag ska snabbt hoppa i säng och sova.
(Blev hemskt sent bara så där plötsligt. 02:46. yikes!)
Får berätta om helgen och visa en ny pp-tavla "imorgon".

Idag har jag hämtat ut paketet som jag beställe från Stellas. *glad*

Allt med paket är häärligt.
Väntandet,
avin som dimper ner i brevlådan,
att hålla i paketet
och sist men inte minst, att öppna det.
Visst är det underbart?

Förutom snabb service så låg det en massa fint i också. Kommer definitivt handla på Stellas igen.


Bazzil smoothie papper, lite mönstrat, massa brads, overlays, och klistermärken.
Precis vad min scraphörna var i behov av.

4 kommentarer:

Karin sa...

Det är alltid skoj med nya paket! Skoj att du vill länka till mig!

Ellison sa...

Vad härligt med nya pysselsaker :) Jag går och väntar på 2 nya QK alfabeten..som jag tror dessvärre hamnat i tullen... Kul förresten att du kikat in i min blogg och lämnat en kommentar. Har nu länkat till din sida jag med. Kram!

Myran sa...

Ja, paket är ju för härliga (och det där såg ut som ett riktigt trevligt paket =)

Många fina alster i din blogg!

Monica sa...

Vilka fina saker du har gjort! Tack för den gulliga kommentaren i min blogg. Det är klart att det går bra att länka till mig. Ha en skön vecka!