fredag, april 13, 2007

Städa, städa varje fredag och så varje jul ,det tycker jag är kul.


Eller hur?!! Kanske inte, men måste man, så måste man.
Dammråttorna har tagit över vår lägenhet.
Jag anser att det är Yatzy´s tur att städa eftersom det är hennes hår/päls som ligger överallt, men hon tycker att dammsugaren är ett dumt, grönt monster. Munstycket är speciellt elak.

Vad svarar man på det?

Nä, inget! Man sätter bara igång. *suck*
Dumma, dumma Yatzy patsy päron pung. (Hennes smeknamn här i hushållet.)

Glad fredag den 13:e!

1 kommentar:

Petra/paradise sa...

NÄMEN!!! Har du äntligen skaffat blogg!! *glad*
JAg sa ju åt dej att höra av dej så fort du skaffat en! ;)

Tack för kommentaren på min blogg, du är ju för snäll! =D

Städa är aldrig kul, gjorde det också...typ...för länge sen..*haha* ;)
Jag länkar till dej om det är ok? =)
Kram Petra