lördag, april 14, 2007

Tjohooo!


Jag har fått kommentarer i bloggen.
Jag är glad.
Jag har fått besökare. Jippiee..
Kändes hemskt ensamt där ett tag.. Roligare om man vet att det finns folk därute som läser och kommenterar det man skriver och visar.
Så om ni kikar förbi här...
Lämna (jättejättejättejätte) gärna en kommentar. ;-)

Nu är städningen klar förutom att dammsuga pyttepyttelite till.
Det blev lite för sent så jag vågade inte dammsuga klart.
Fastnade i sorteringsträsket.
Jag har inget pysselrum utan jag använder mig fritt av vardagsrummet, vilket inte alltid uppskattas av dom andra i hushållet.
Kan ju säga att det ligger grejer Ö V E R A L L T!
(Mental påminnelse till mig själv -Kom ihåg att ta kort på kaoset nästa gång.)
Så efter att ha sorterat papper, stämplar, pennor, knappar, brads, band osv osv. i ett par timmar så ligger allting på sina rätta platser. Nu kanske man hittar det man söker efter igen.

Dagens glädjor:

  1. Kommentarer i bloggen.
  2. Nystädat. (observera att jag till och med har tvättat fönster idag.)
  3. Det är helg och min tjej är ledig.

Over and out.

ps. jag ska spela lite spel på blip innan jag lägger mig... hihi.. (jag=nörd)

5 kommentarer:

Linda Muhr sa...

Du gör såå mycket fint, jag har gjort en hel del paper piecing förr, det finns i mitt galleri..

jag gillar dina kort, tycker att din lager på lager stil är fantastiskt!

Kram Linda

Petra/Paradise sa...

Givetvis får du länka utan att fråga! Men jag brukar passa på å informera om det när jag ändå är inne å skriver! =D

Härligt å äntligen få lite ordning på scrapsakerna!
Jag skulle åxå behöva ta mej en rajd vid mitt pysselbord.
Jag har inte så mycket förvaringsutrymme..måste lösa det på nåt jävla vänster...nåja. Framtida bekymmer.

Ha en härlig dag i solskenet..själv ska jag jobba *gråta*
Kraaaaam

scrapparsari sa...

vilken underbar PP skylt du har skapat!!! kanon snygg! Här blir det liftvarning!!!

emelie sa...

tack för titten, vilka fina tavlor du gjort!

Maria sa...

Hej! Vad kul att du lämnade spår i min blogg - och du får självklart länka! Jag ska precis gå och lägga mig för att inte nattuggla nu igen - måste vända på dygnet - men jag återkommer en annan dag för att utforska din blogg ordentligt! Ha det gott!
Kram Maria