tisdag, maj 15, 2007

*Bookreleases*

Böcker att se framemot...

Jag längar...
30 Maj släpps den sista delen i Stieg Larssons trilogi.
Riktigt bra deckare! (Camilla Läckberg släng dig i väggen och mögla.) Mitt boktips till er som inte satt tänderna i dessa böcker än.

21 Juli släpps den sista delen av Harry Potters äventyr. Väntar på boken med både glädje och vemod. Har läst böckerna ända sen början. Har sett alla filmer, har spelat Harry Potter på min X-box som en tok. Har till och med tryckt upp en t-shirt där det står Harry Potter. Behövs det tydliggöras att jag är ett stort Harry Potter fan? hihi..

Bra sommarläsning är lycka. Läser nästan alltid mest på somrarna. Stimulerande och avkopplande på samma gång. Det är ren skär njutning att sitta och läsa en bok i skuggan en varm sommardag med en islatte i handen.

Har ni boktips så dela gärna med er!




1 kommentar:

Augusti_73 / Anna sa...

Jaaaa! Jag håller med! Håller just nu på att lyssna på Luftslottet som sprängdes, och jag lovar dig, den är såååå bra!