torsdag, maj 24, 2007

dåligt uppdaterat...

Har varit dålig på att blogga den här veckan.. massor att göra och huvudvärk. Försökte precis ladda upp lite bilder men blogger vill inte samarbeta.
Får försöka imorgon. Har gjort ett par kort. Kan tyvärr bara visa ett av dom än så länge. Mottagarna kanske kikar in. Får se om jag kan ladda upp en bild på kortet imorgon.

Gjorde precis klart min nya stämpelförvaring. Klart ni måste se kort på det. Älskar min nya lamineringsmaskin. Nu kan jag plasta in en hel massa roligt. Gamla konsertbiljetter, foton, listor ;-) , vykort, osv.. Himla bra makapär.
Jag har också rengjort alla mina stämplar.
Jag är så himla dålig på att rengöra.
Vill ju bara komma igång med målandet direkt.. hihi.. Men nu är dom så rena dom kan bli. Blev lite yr i bollen av lukten av stämpelrengörningen. Det är väl smällar man får ta när man sitter och rengör stämplar i ett antal timmar.
Ska räkna stämplarna imorgon och se hur många jag egentligen har. Spännande.. *skratt*

Jag har panik inför andra deltävlingen på scrappiz. Jag kan verkligen inte komma på något. Stressande. Utöver det har jag en hög med beställningskort som ska göras klart. Morsdagkort+present till mamma, En pp-tavla och lite annat som får vara hemligt tills vidare...

Nu ska jag kika igenom lite bloggar, forum och annat efter inspiration. Behöver en dos av inspiration helst i armen i form av dropp. Det skulle nog kicka igång mig.

Nattinatt

Inga kommentarer: