fredag, maj 18, 2007

Födelsedag

uppdaterad med bilder 22Maj2007
Idag fyller jag 25 år... och jag fick visa leg när jag handlade snus i morses. Blev helt paff. Ser jag inte ens ut att vara arton?
Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpning. *skratt* Jaja.. det är bara siffror.
----------------------------------------------------------
Bilder från födelsedagen. En blandad kompott!


Tårta
Lena och jag

Myspys hela kvällen med släkt och vänner.

Födelsedagskort och presentkort till Magnolia samt Gina Tricot


Fick vackra röda rosor av mamma,pappa och syrran.

Yatzy luktar på fina blomman som jag fick av Ida.


Närbild på den fina rosa blomman som jag fick av min moster +familj.

En sax, två skärmaskiner och en lamineringsmaskin.


En Canon EOS 400D.
Gissa om jag skrek och skuttade runt när jag fick den här godingen.
Alla kort är tagna med den. Min nya leksak ;-)



En jättefin ram med fina bilder fick jag av Johanna och Jennie.


Trosor med scrapvänligt mönster.. hihi..

Jag hade en jättebra och underbar födelsedag!!!


7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen!!! Kul att visa leg...;-)
Hoppas du blivit uppvaktad och fått många fina presenter. Många från listan??
Kram iaf från SasSa

Linda Muhr sa...

Grattis vännen!

Hoppas du får en underbar dag!

Många kramar Linda

Monica sa...

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en fin födelsedag. Jag skulle bli glad om någon bad mig visa leg...

lillasara sa...

Stort grattis i efterskott!!!

Hella sa...

ojsan.. Grattis i efterskott! :)

Hoppas du fått många fina presenter o en skön helg!

Augusti_73 / Anna sa...

Grattis i efterskott! Numera blir jag bara smickrad om jag får visa leg... Händer dock inte så ofta som jag skulle önska *LOL*

paradise sa...

Grattis i efterskott vännen!!
ser ut som din dag blev lyckad!! =D
Härligt med kameran! Förstår att du blev glad!! *kramar om*

Fan, länge sen man var runt å spanade in bloggarna...måste sätta mej någon dag nu..*tidsbrist*
Sköt om dej!! *kraaam*