söndag, maj 06, 2007

Felvaggad eller inte alla muggar i skåpet?

Konstig dag idag

Hela jag har vart ur gängorna idag. Värsta lipsillen. Har gråtit och svurit vart annat.

Fick tillslut klart mitt blogg bidrag till scrappiz stora vår&sommartävling.
Har haft sån ångest över detta skrivmoment. Skulle skriva en artikel om att gå på mässa. Det kan man skriva roligt om.. men ack.. mina hjärnceller ville inte. Det stod helt still. En B-plan hade jag inte heller.
Därav gråt&svordom attacken.

Tänkte där ett tag att jag aldrig skulle pyssla i hela mitt liv igen.
Jäkla-skit-tävling-som-jag-skulle-gå-och-vara-med-i-och-så-kan-jag-inte-ens-skriva-en-liten-artikel-jävel!

Efter mycket om och men så gjorde jag några gallerival.
Nätverket var segt, tog typ 30sek att få fram nästa bild och jag gick igenom 515st bilder.

Nu kan jag äntligen slappna av. Sånt här är inte bra för min mentala hälsa.
Jag kan nästan skratta åt mig själv nu efteråt..

Det var min söndag det!
Imorgon är det en ny vecka och nya tag.

See ya´ later alligator

Inga kommentarer: