fredag, maj 11, 2007

Happy Friday

Äntligen fredag..


och vad kommer efter fredag?.. jo lördag! Och då ska vi på en stor prickträff i Skene. Massa dalmatiner. Ska bli så skoj.

Håller på och gör ett kort efter den här veckans kortskiss på Scrappiz. Om jag hinner klart med den idag så lägger jag upp en bild. Men tills dess så får ni hålla tillgodo med detta galna kort på Yatzy och hennes kompis Judith.
Yatzy är den som ser så förvånad ut.. *skratt*

Kortet är taget av proffset Emelie.

Ha en bra fredag!

PS. Gud vad svår delmoment 2 i scrappiz stora vår&sommartävling verkar. Har inga idéer. Hjäälp. Har ju inte vågat mig på att göra några lo´s än. Kanske dags nu?!.. men jag vågar inte riktigt..

PS2. Tack för alla snälla, söta, positiva ord. Det värmer och känns riktigt jäkla bra :) Ni gjorde min dag idag.

KRAM

1 kommentar:

elsamajarun sa...

Ha ha, ja det var en helt klart förvånad min hon har, Jättefin är hon iallafall.
Jag har själv en dvärgschnauzer som skulle ha hetat Yatzy, men det blev Yelly istället.
Jag är klart impad av din tovade tavla, jättefin.