fredag, maj 11, 2007

Önskelista

uppdaterad 16maj2007
Jag fyller år snart..

Har fått frågor av vänner/bekanta/familj om vad jag önskar mig.. Nu har jag spånat och kommit fram till denna lista.

25 förslag på present till en 25-åring (obs. ingen nämnvärd ordning, fast det jag suktar efter pyttelite mer än dom andra är markerade med fetstil.)

  1. En system digitalkamera
  2. En lamineringsmasking från Clas Ohlsson
  3. En skärmaskin
  4. Presentkort till scrapaddicted- massa clearstamps som jag vill ha.
  5. Boken "200 Fresh Ideas" från Around the Block
  6. Rub-ons. Bokstäver. * Hambly´s underbara ugglor, banners och wings.
  7. Honey Bee sax
  8. Månadspaket från The nook, red velvet art eller scrapaddicted
  9. Knappar: Bag-o-Buttons Foof-a-la
  10. Chipboardbokstäver både små&stora
  11. Dymoapparat från Around The Block
  12. *Boken "A Designer's Eye for Scrapbooking with Patterned Paper" by Ali Edwards
  13. Filurer från kortmakaren
  14. Foamstamps - Cursive Lower
  15. En större skärmatta/underlägg (min är så liten)
  16. Munktröjor (svart/grå) med dragkedja från H&M
  17. Sommarskor
  18. Klipp&färg tid till Joline, världens bästa frisörska :)
  19. Lip butter från the BodyShop
  20. Sommarkläder
  21. Det här linnet från onparole.se (sen när jag blir smal så kan jag ha den)
  22. Flipflops
  23. En gulblommig klänningen från Vero Moda
  24. Nya färgglada sockar
  25. Underkläder

* Dom som är överstrukna har jag inhandlat själv. Har inte kunnat hålla fingrarna i styr.

3 kommentarer:

petra/paradise sa...

ojoj vilken önskelista!!
Jag vågar inte skriva en massa pysselgrejer på mina önskelistor för då skulle halva bunten av min släkten stå som frågetecken! ;D
Så jag skriver bara PENGAR till pyssel med stora bokstäver!! *hihi* Så kan jag inhandla det jag själv vill ha =)
Givetvis ska jag ge mej på utmaningen. Det är typ 4-5st som utmanat mej nu..så det börjar bli dax!! *hihi*
En fråga, blommorna du pysslat ihop i ett tidigare inlägg..är det stämplar, eller är de handritade?
Kram Petra

Ellison sa...

Mycket scrapsaker blir det :) Behöver själv göra en sån här lista till mina nära och kära...vet bara inte vad jag önskar mig...

Anonym sa...

Vad duktig du är gumman. Men du ska du inte skriva att det är en system digitalkamera du vill ha... kan bli väldigt dumt annars.
Älskar dig!