måndag, maj 14, 2007

Prickträffen

I lördags så var vi på prickträff i Skene.

Fem stycken prickar och deras bihang (mattar&hussar).
Underbart väder, picknick i det gröna, bus&lek och många skratt. Kunde inte ha blivit bättre. Älskar dessa träffar.
Tack gode gud för internet.

Jag fick till och med färg. Jag är oftast likblev året om.. Var helt röd på näsan och kinderna så hela melodifestivalskvällen så fick jag heta Rudolf. *skratt*

Emelie och Niklas tog finfina bilder med deras värsting kamera.
Kika in i deras blogg. Massvis med fina foton. Jag vill också!!


Yatzy har lyckats bli smutsig efter en sekund.
Noah och Yatzy

Yatzy hoppar på Judith


Tre bråkiga tjejer. Yatzy och syskonen Judith och Alice.
Vad dom sysslar med här har jag ingen aning om.


Yatzy och Judith tar en vilopaus. Det blev inte så många.


Attack!!


Walter var glad hela dan. Underbar unge!


Åh. Någon har lämnat kaksmulor här. Mums

Trip,trap, trull med världens bästa pinne.

Jag doppar Walter i vattenskålen. Vi busade massor.
Han tyckte att jag var söt :)

Snyggingen Noah lite lerig efter att ha grävt sig en stor grop.


Inga kommentarer: