lördag, maj 05, 2007

Rapportera mera


Lite kort från skaparverkstan..

Det går väldigt segt med pysslandet eftersom min skalle inte vill samarbeta med mig. Huvudvärken har varit minst sagt ihållande. Den har sugit sig fast som en blodigel. Har haft några bra dagar (som tur är) så jag har kunnat pyssla lite.. men nu är den tillbaks igen, med full styrka. Migränen är inne på sin fjärde dag.

Ville bara rapportera lite så ni vet vart jag håller hus.


Födelsedagskort. Ett beställningskort. Har handsytt hela bakgrunden.
Flätat pappersbitar och sedan sytt vid kanterna. Var sugen på att sy.


Också ett beställningskort. Ett finskt morsdag kort.
Äidille betyder till mamma.
Hoppas vi ses snart igen.
*
Jag håller tummarna att huvudvärken försvinner idag. Det behövs nämligen städas och tvättas här hemma och så vill jag pyssla. Massor.
*
Ha en bra helg.
*
PS. Yatzy är en tjej. Alla tror att hon är en kille men hon är faktiskt en tjej. En rosa dröm. :)

1 kommentar:

Carina sa...

Oj vilka fina kort! Hitta massor att inspireras av :-)