torsdag, maj 17, 2007

rosa, gult och grönt kramkort

Så här blev resultatet...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Helena!

Vilket fint kort! Dina blommor som du har gjort är de snyggaste jag sett. Tittar in på din blogg varje dag för att få lite inspiration. Tack för det!!!

Kramar
Maria Eklund

Monica sa...

Jag pysslade också mitt kort till den här utmaningen ikväll! Jag älskar det här. Super! Du är så duktig för att få dina färger att "leva". Distresser eller akvarell?

HelenaK sa...

Tack för kommentarerna. Ni är så snälla.

Maria: Blommorna är jätteroliga att göra och inte speciellt avancerat. Testa du med.
Monica: Jag målar med distresser på akvarellpapper.

monica sa...

WOW!!! ett helt uuuuunderbart kort =)måste oxå testa o göra egna blommor, dina var ju helt outstanding!!!

elsamajarun sa...

Kanonfint kort, så härligt våriga färger.