måndag, maj 28, 2007

S.O.S

Om jag inte får tummen ur snart så blir det inget bidrag till del två i scrappiz stora vår&sommartävling.
Får ingenting gjort idag.

Började pärla lite. Fick ett sånt enormt sug efter att sitta med tång och pärlor. Halvvägs in i armbandet tappade jag lusten...

Har målat sju stycken olika motiv. Började på ett kort.. eller börjat och börjat.. Jag har klippt ut motivet..

Sen tänkte jag att jag kanske skulle scrappa lite. Så nu har jag en hög med foton på soffan men inget mer.

Jag förbannar mig själv! Vill pyssla men känner mig pressad av flera olika orsaker så inget blir klart. aaaagh!!
Vill bara skrika ut lite prestationsångest. Jag har en massa över.. någon som vill ha lite? Levereras i en fin liten burk!

Over and out.

1 kommentar:

Karin sa...

SLuta pyssla för någon utan pyssla bara för att det är roligt!!! Det är det enda tips jag kan ge! Strunt i tävlingar och annat och försök hitta lusten. Det ska vara skoj att pyssla! Kicka prestationsångesten så långt bort du kan!