lördag, maj 12, 2007

Studentkortet

Blev klar med kortet igår/i natt. ca kl. 02:30 gick jag och la mig. Kunde inte sluta pyssla. Det var så roligt. Så här blev resultatet. Ett kort med väldigt milda färger. Ljusturkost, grått och vitt. Färgerna syns bättre i verkligheten än på fotot.



Nu ska jag ladda för melodifestivalen. Vi fick precis besök, måste gå och vara lite social. Hoppas att jag håller mig vaken. Prickträffen var intensiv. Mer om den imorgon.
Puss&kram
ps. Heja Finland i både mello och hockey VM ;-)

7 kommentarer:

petra/paradise sa...

Supersupersnyggt kort du gjort vännen!!! otroligt härligt!!! Gillar allt! Du är såååå duktig!!
kraaaam Petra

Monica sa...

Snyggaste studentkortet jag har sett!!

**Inge** sa...

What a lovely card Helena, the lay out looks great!

Anonym sa...

Såg att du fått så många kommentarer på scrappiz på detta kort men inget här än så då gör jag det.
WOW säger jag bara! Ett tappar hakan kort. En fullpoängare!!! Nya stämplar jag bara måste ha!!
Ja än en gång underbart kort.
Kram SasSa

Ellison sa...

Vilket underbart kort du gjort.

Anna sa...

Vilket underbart kort! Gud så duktig du är!! Nu vet jag vem ska gå till när jag behöver kortinspiration.

Kramen Anna

eldh sa...

Såååååååååå snyggt! Du är gôrduktig ju! // Elin