torsdag, maj 31, 2007

Vi drar till Göteborg

Idag, torsdag så åker jag och Lena till Göteborg på en liten mini-semester.
Jag fick det i födelsedagspresent.

Vi ska besöka Ikea och Huveröds, bo på hotell, äta hotellfrukost (finns det något bättre? Mums!), gå på bio, strosa runt på stan, gärna Haga om det är fint väder. Shoppa lite (helst scrapsaker) och äta lunch på Andrum som är bästa vegetariska stället i Göteborg.
Vi ska bara ta det lugnt och mysa.

Ovanstående aktiviteter skiter vi kanske i (förutom hotellfrukost) och bara stannar på hotellrummet och kollar på film.

Vi har bestämt att inte ha några måsten utan vi ska bara göra det vi har lust med. Helt underbart.

Vi kommer hem igen på fredag. Så vi hörs då.

(När vi väl kommit hem så ska jag sätta igång med mitt bidrag till scrappiz deltävling.2, snacka om att vara ute i sista minuten. Har inga klara ideér om vad jag ska göra än men det löser väl sig. I värsta fall så får jag hoppar över tävlingen. I värsta fall.)

Hejsvejs

Ps. Ska ha med kameran så förhoppningsvis så kan jag visa lite roliga foton på fredag eller lördag. Jag är helt fullkomligt kär i min nya kamera.


3 kommentarer:

Anna sa...

Hoppas att du hittar på något att göra till Scrappiz tävlingen när du är i Göteborg. Tycker att du gör så fina saker.

/Anna

ellen sa...

Åh jag blir så avundsjuk, vi skulle också behöva ett litet brejk i vardagen men det är svårt med en liten valp och ingen hundvakt. Jag är också helt besatt av pyssel, var inne på magnolia idag för att leta specialpenna som ska se ut som kristyr när man ritar, jag ska göra ett miniatyr pepparkakshus. Nu fanns ju ingen sån penna men jag gick inte ut tomhänt ändå......

petra/paradise sa...

ÅÅh!! Minisemester!! Va sköööönt! I mars-april någongång gjorde jag och min sambo en liknande tripp, superskönt!! Å att man övertalar sig själv till å inte ha några måsten!
Att ligga på hotellrummet å bara zappa på tv:n kan vara sååå grymt relaxande!
Hoppas du är utvilad å har pysslat ihop ett bidrag till tävlingen för jag är supernyfiken på vad du kan ha hittat på! =)
kram Petra