måndag, juni 04, 2007

Blogguppdatering vol.2

Lördag och födelsedagskalas

Min kusin fyllde år och hela släkten samlades. God mat och jordgubbstårta. Barfota på gröngräs. Jag var en paparazzi, min syster en fotomodell och Yatzy var en gräsklippare som vanligt. En väldigt trevlig eftermiddag.

Ni får ursäkta alla foton men jag är totalt kär i min nya kamera och tar kort som aldrig förr.

Lite gott och blandat från kalaset här nedan...

Födelsedagsbarnet med blommor och vinterkatten godisar.

Min vackra mamma.

Min mamma och kusinen.

Vackra blommor i underbara färger.

Stenar och ett gammalt löv.

Självporträtt i skuggan.

SysterYster och maskrosen.

Jag i gräset.

Jag och Yatzy gosar.

Syster och solsken.

Urgod bål med jordgubbar. Me like.

Galen kusin med tårtspade och tårtan.

Inga kommentarer: