torsdag, juni 28, 2007

Bråttom bråttom

Skriver ett kort och snabbt inlägg idag. Jag har fullt upp med en hel massa saker...

Städningen blev avklarad idag.

Tvätta imorgon bitti, ja eller idag. Om 4 timmar ska jag upp och tvätta *gah*

Håller på att gör klart alla mina beställningsjobb. Har 4kort kvar, 2 fadderbevis och lite annat smått och gott.

Scrappiz bidraget är snart klar. Det ligger och mognar till sig på fåtöljen.. Inte riktigt nöjd med den ännu.

Har en hel massa mejl och kommentarer att svara på... Jag är usel på kommunikation.

För övrigt så har jag varit upptagen med att reashoppa på FormaHantverk. (20 mönstrade papper för 100 pix. *glad*)

Jag har fixat läkartid och nya recept på medicin. (apoteksräkningen slutade på 1672kr *jisses*)

Har även sorterat alla digitala foton som ligger i datorn och skräpar för framkallning. Bara att skicka iväg en beställning och bränna back-up på fotona på cd. När jag kommer ta tag i dom 7 rullarna med film som behöver framkallas är ett senare problem. Digitalt är ju så mycket smidigare. Jag är så glad för min nya kamera. Den följer med mig överallt!

Nä nu får jag avsluta och gå och lägga mig. Ville bara uppdatera lite och förklara min frånvaro. Bättring lovas.

kram och godnatt

ps. yeah right att jag lyckades hålla inlägget kort. Typiskt mig.

2 kommentarer:

gunilla/nilla sa...

Tittar ofta in på din sida för jag tycker att du gör helt underbara kort. Nu har jag försökt mig på att göra ngt liknande dina insidor på korten. Jag får öva i hundra år för att få till det som du. Tycker det du gör med alla tags är så himla fint!!
Ha en skön vecka/Gunilla

eldh sa...

Grattis till o ha blivit Dagens Scrappiz! Det är du absolut värd, njut av din dag i rampljuset! // Elin