fredag, juni 29, 2007

Dagens Scrappiz

Jag blev "Dagens Scrappiz" igår.
Skulle ha missat det om det inte skulle ha varit för Elin (Eldh). Tack för "påminnelsen". Jag har noll koll.
Vilken ära att få bli "Dagens Scrappiz" och jättekul så klart.

Fick dessutom en RAK hemskickad idag av just densamme. Tack Elin!!
Jag fick några underbara Prima pop-up birds och lite ut stansat. Hur snällt är inte det? Känsliga jag fick så klart tårar i ögonen. Men det bjuder jag på. :)

För övrigt så har jag haft en migrän dag. Så jobbigt att vakna upp med huvudvärk. Den sitter fortfarande i men inte alls med samma styrka som tidigare idag.

Jag har ändå varit ganska produktiv.. fast det har gått i slow-motion. Det tog mig hela dagen att göra två stycken fadderbevis. *skratt*

Kan ju inte skylla allt på migränen dock. Har kollat på två filmer medan jag pysslade, så det bidrog väl också till det långsamma tempot. "Fingersmith" och "Little Children" stod på menyn. Två bra filmer väl värda att se.

Nu ska jag kurera mig med lite te och en snabbrunda på nätet innan jag kryper till kojs.

Må väl allesammans.

2 kommentarer:

Anonym sa...

va roligt! grattis lilla gumman
kram mamma

theValkyria/Gunilla sa...

Grattis! Du är väl värd uppmärksamheten.