söndag, juni 17, 2007

Dumma frågor

Nu har jag suttit hela kvällen med frågorna till scrappiz deltävling 3. Dom flesta var enkla att hitta. Vissa krävde mer tid men fråga nummer 13 har tagit upp 90% av tiden.
Jag kan för kung och fosterland inte hitta någonting om en micro.
Vad gör man då?
Blir man diskad?
Någon som vill ge mig en liten ledtråd vart jag kan hitta svaret?

Jag har börjat på mitt bidrag. Eller en liten del av det i alla fall.
Det som jag har gjort kan väl klassas som dekoration, vad jag ska dekorera dom på vet jag inte riktigt än. Undra om jag har börjat i fel ände? *skratt*
Är himla sugen på att göra en lo, som jag har varit väldigt länge. Vet inte varför jag inte riktigt vågar. Det är ju det där med prestationsångesten som gör sig påmind igen.

I min hjärna finns det programmerat att allt måste vara perfekt och jättebra. Frustrerande. Det hämmar min kreativitet.

Det är faktiskt väldigt spännande med tävlingen även fast den kommer med en hel last med ångest. Det är dessutom väldigt jämt bland dom tävlande med poäng o så...

1 kommentar:

eldh sa...

Handlar det inte om embossing??? En vild chansning.. // Elin