onsdag, juni 06, 2007

Glömde en sak..

Ibland är jag så dålig att skriva kommentarer i andras bloggar.
Det går i perioder. Ibland skriver jag en massa och ibland ingenting.

Nu har jag bestämt mig för att bättra mig.
En kommentar gör ju en så glad och det finns ju alltid något litet att säga, så idag har jag lämnat en kommentar i nästan alla bloggar jag har varit inne och kikat i.

Fick en knuff i rätt riktning i form av en utmaning av Lina som också skrev om detta i sin blogg. Ibland behöver jag knuffas till lite då och då.

Om du känner att du också behöver en knuff...
så känn dig härmed knuffad.

5 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Tack för de fina orden i min blogg, det är alltid så kul att se vem som hälsat på =0)
Nu har jag kikat runt hos dig, och jag gillar dina kort jättemycket! Härliga färger och kompositioner. Fotona är också härliga - liv i dem alla!
Ha en bra dag *kram*

AnnaB sa...

Hihi, så passande! Jag hade inte sett Linas utmaning ännu, men jag tänkte för någon minut sedan att jag måste skärpa mig och i alla fall se till att titta in och säga hej till alla som skriver något i min blogg. För ibland tar jag mig inte ens tid till det och det är ju himla synd för jag vet ju hur glad jag själv blir över en hälsning! Så tack för orden i min blogg. :-) Du har massor med fina saker här i bloggen! Dina distressmålade blommor är heeelt underbara! Och vilka fina foton du tar! Hoppas du får en bra dag.

Anneli sa...

Eftersom jag varit här och hälsat på så måste jag ju absolut lämna en kommentar! *L*
Det där med RAK gillade jag, vilken gullig gest!
Ha en bra dag!! /Anneli

gunilla/nilla sa...

Det var ett fint album du har gjort! Du har helt rätt visst är del kul när man lämnar spår efter sig!

Ellison sa...

Jag behöver också bättra mig ;) Miniboken till din syster är bara så underbart fin!