onsdag, juni 06, 2007

Min första RAK


Jippiee!!

Jag har fått min första RAK * och den fick jag av Gunilla, som kom till min räddning när jag behövde en stämpel med cykelmotiv.
Utöver ett antal stycken motiv av cykeln så fick jag också lite gott och blandat. Gud vad jag blev glad när jag upptäckte paketet i posten. Jag skuttade runt och fnissade i ett glädjerus.

Tack Gunilla!
Du gjorde min dag.


Nu vill jag också skicka en RAK* och göra någon lika glad som jag blev. Eller vänta.. jag vill inte skicka bara en, jag vill skicka en hel massa.

Så enkelt sätt att sprida lite glädje. Underbaaaart!

Nu ska jag gå och lägga mig. Inte varje dag man går och lägger sig med ett stort leende på läpparna. Nattinatt.

* Random Act of Kindness

1 kommentar:

theValkyria/Gunilla sa...

Du, det var sååå lite. Och tack för RAK:en du skickat till mig. Underbart.