onsdag, juni 06, 2007

Minialbum - the complete edition

Nu har jag väntat på solen länge nog så jag tog bilder ändå.
Dagsljus får duga. Har gjort lite små ändringar lite här och var...
Vissa pga estetiska skäl och andra för hållbarhet.

Jag har gjort mini-albumet av en pekbok, så ett tips, om ni ska använda er av en pekbok. Ta inte en med så många sidor som jag gjorde. Den håller nämligen på att gå sönder i mitten.

Ja, man lär sig bäst av sina misstag.

Att den inte går att stänga gör mig ingenting. Tycker att den är lite söt som en solfjäder. Den ser ut som en dekoration när den står på bordet.














13 kommentarer:

Angela sa...

Alltså det här albumet är så himla fint! Färgerna, fotona, detaljerna... Vilken underbar present!

cattis sa...

WOW!!! En helt underbar liten pekbok!! Hon måste bli jätteglad!!!! =)

Augusti_73/Anna sa...

Men guuuuuud så fint!!! Super- superfint, verkligen. Åh, jag vill också göra ett sånt!!

Malin sa...

Å vilket helt underbart album!!!
Å vilken underbar present att få:)

Petra/Paradise sa...

SÅååååååå underbart fint album!!! Grymme grymme!!! Din syster kommer bli fantastiskt glad!! =D
Tack för supergullig komplimang på min blogg!! *glad*

Hoppas du haft en trevlig nationaldag =)
kram kram

eldh sa...

Pekboken är ju helt ljuvlig! Jag skulle bli så glad om jag vore din syster och fick denna kärleksförklaring! // Elin

Anzan sa...

HEEEEEEELT UNDERBAR!!! Kan titta lääänge på den här :) Vad vacker hon är din syster!

Anita Hagen sa...

WOW, fantastisk. Rett og slett FANTASTISK. Så utrolig sjarmerende å lage et album, fylt med så mye kjærlighet til sin elskede lillesøster *smelt*

klem Anita

jenny_li sa...

Otroligt fint - vilken fantastisk gåva, hon kommer att bli överlycklig! :)

Anna sa...

Gud så fint album!!! Blir ju nästan lite lipig när jag läser texterna.

Kramen Anna

Lina sa...

men jag tror jag smäller av! Jissus sicken minialbum! Vilken gåva!
Otroligt häftigt, läckert!
Gillar ALLT!
Grymt snyggt!

Mysmasken sa...

Wow!!! Har inget annat att säga.
Helt otroligt vackert!

Monica sa...

Älskar ditt album, ännu mer efter att ha fått se alla sidor. Wow!