måndag, juni 04, 2007

Mitt tävlingsbidrag..

Jag sliter ut mitt hår...
Har suttit hela dagen och igår natt med mitt bidrag till tävlingen.
Blev klar vid 23:00 och så krånglar datorn, internet, scrappizsajten eller vad f*n det nu va..
Så jag fick bara laddat upp två bilder av totalt nio stycken.
Skickade resten till scrappiz via mejl.
Jag hoppas att dom tar emot mitt bidrag ändå.
Ibland så hatar jag verkligen internet. Att sitta helt handfallen är inget roligt speciellt när man slitit i ett helt dygn.

Här kommer i alla fall några av bilderna på mitt knubbiga mini-album som jag har gjort till min söta lillasyster..

Jag är inte helt nöjd med framsidan så den kommer jag nog göra om lite.
Visar bilder på resterande 4-5 sidor imorgon. Fick inga bra kort på dom och jag är less på allt som heter tekniska prylar just nu, så det får vänta.









5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fint album. Vad har du använt till stomme??

Din syster kommer att bli glad.

/Anna

Ellen sa...

jätte, jätte, jättefint.

myamia sa...

Så fiiiin!!!! Är det en pekbok som du har som "stomme". Har en hemma som jag tänkt fixa men visste inte hur jag skulle klä in den?!? Kram Maria

Lena sa...

Du är så duktig gumman!! Är stolt över att du är min tjej :)

Carola sa...

WOW, vilket album!!
Vilken ära att få äga den.

Kramiz