måndag, juni 18, 2007

Promenaderna

dag6: 5km
dag7: en halvtimmes promenad
dag8: 5km
dag9: 5km

Rätt så hyfsat tycker jag. Dag 7, alltså i lördags så hade jag huvudvärk så jag orkade inte gå längre, men huvudsaken är ju att jag gick även om det blev en kortis.

Idag var det tufft att gå upp. Det svåraste för mig är att ta mig ut.
Kan komma på hundra orsaker varför jag inte ska gå ut på en promenad, och så går negativa tankarna på högvarv i hjärnan.

Så här kan det se ut i min hjärna:
Åh mina skor är blöta sen igår, då kan jag inte gå ut och gå idag. :)
Jäkla hundar som ska ut hela tiden. Jag säljer dom på blocket.
Fy fan vad jobbigt. Jag kanske skulle vricka foten...
Jag kanske kan vägra att överhuvudtaget gå upp idag. osv.

Sen när jag väl har gått en bit så går det betydligt bättre.

Jag är min egna värsta fiende.*skratt*

1 kommentar:

Lena sa...

Du är så duktig gumman!!
Men du glömde en sak på listan...
Man kanske kunde strypa sin sambo så hon slutar att tjata om dom där jävla promenaderna... :)