onsdag, juni 13, 2007

Third time is a charm..

Tredje morgonen i rad som jag är ute på promenad på morgonen.
Har hört nånstans att det tar 21 dagar att bryta en ovana och lika många dagar att skaffa sig en vana. Jag har med andra ord 18 mornar kvar :)
Jag ska klara det!

Det är så skönt att vara uppe och gå tidigt på morgonen. Inte så varmt, inte så mycket folk. Tycker om känslan av att staden håller på att vakna till. Det är mysigt på något sätt.

Vi var tvunga att lämna in bilen på service så vi tog med hundarna och gick hem från knalleland. Ni som inte bor i Borås har ju ingen aning om hur långt eller kort det är så jag ska kolla på eniro nu.

Ett ögonblick...

Det är ca. 6.8km.

Längre än vad jag trodde. En alldeles lagom lång promenad. Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. *glad*
Om jag fortsätter så här, så borde jag ju gå ner i vikt, vilket vore underbart.

Fortsättning följer...

1 kommentar:

petra/paradise sa...

Va duktig du är som ut å gått ett par dagar i rad nu! man behöver ju inte gå ut varenda eviga dag, men de säger ju att 3-4dagar i veckan gör susen för vikt och hälsa =)
Att gå ut å gå innan frukost är ännu bättre! Då förbränner man som mest! du som dessutom dricker kaffe kan ta dej en kopp innan promenixen så bränner det ÄNNU mer!! =D
JÄttefint kort du gjort med cykeln och den nya Magnoliastämpeln! Den MÅSTE jag bara ha!!!!
Kram Petra