tisdag, juni 12, 2007

Två dagar i rad...

Morgonpromenaden på en timme är avklarad och nu sitter jag här vid datorn med lite frukost. Vad har hänt?

Jag är inte det minsta morgonpigg men ändå sitter jag här vaken, med grusiga ögon och sömnig blick men än dock vaken. Wohoo!

I och för sig så går det inte sova när donnan Leia bor i huset. Hon väcker en så bestämt så. Lite gnäll först och om inte det funkar så kan man testa att hoppa upp på sängen. Kan ju säga att hon hoppade ner lika snabbt som upp när hon hörde mitt godmorgon i form av morrning. Efter det provade hon att skälla lite och det gjorde susen. Upp kom jag ju.

Gjorde klart ett beställningskort igår men jag tror bestämt att det är det fulaste kortet jag har gjort, någonsin.
Kan man skylla på värmen? *skratt* Jag skyller allt på värmen just nu.
Ge mig lite regn och ett hejdundrat åskväder, tack.

Nu ska jag njuta av min frukost.

Syns ikväll/i natt

PS. hur skriver man ikväll? A. ikväll B. i kväll

Inga kommentarer: