måndag, juni 04, 2007

Uppdatering vol.1

Mini-semester i Göteborg

Vi hade två helt underbara dagar tillsammans, bara vi två, men vi längtade hemskt mycket efter Yatzy.. hihi..

Torsdagen spenderade vi på Huveröds där vi köpte hundmat och annat till Yatzy, sen vidare till Ikea där jag fick köpt en massa roligt tyg, åt lunch och fikade där. Sedan till hotellet. Fastnade i bilkö.. skulle aldrig orka sitta i bilköer varje dag. En liten tupplur på hotellet och sedan bio.
Vi såg tredje delen av Pirates på nya biokomplexet Bergakungen. Jäääättestort och snyggt. Massa popcorn. Älskar popcorn!!

Fredagen inleddes med hotellfrukost. Mums! Massa gottigottgott!
Efter det strosade vi på stan och gick lite i affärer.
Vi köpte till och med lite kläder. Kors i taket. Tycker inte det finns så himla mycket fint i affärerna just nu. Allt är så extremt. Färgglatt, ryschpysch, neon, 80-tal och allt vad det nu än är. Usch!

Lunch på Andrum, mat i magen och vila för stackars fötterna. Andrum har definitivt bästa maten i Göteborg. Sedan lite till shopping. Efter ett antal timmar på stan kände vi oss klara för att åka hem... till Yatzy.
Vi kunde knappt bärga oss för att se henne. Oj vad hon flina och log. Våran lilla pruttbäbis.

lite bilder...



Vackra Lena kör bil.

Jag leker med kameran. Blev rastlös i bilen. Samtidigt fick jag lite bilder på mig själv. Finns knappt några eftersom det nästan är alltid jag som håller i kameran.

Jag får kinesögon när jag ler. Mina kinder är så tjocka så dom klämmer ihop ögonen. *skratt*

Jag är bra på att göra grimaser. Jag kan nudda näsan med tungan. Det ni!

Min imitation av en bäver. Rätt likt va?
Vårat hotellnummer.

Coola fototapeten på hotellrummet. Synd bara att bilden blev så mörk.

En godnattssömn får man i hotellsängar.

Avkoppling. Ingen stress. Lugn. Inga måsten.

Det bästa med hela resan förutom sällskapet. Hotellfrukost. Mums.

Jag köper tyg på Panduro, eller Lena köpte tyg till mig :)

Inga kommentarer: