söndag, juli 01, 2007

Hundutställning

Hela helgen så har det varit Hundutställning i Borås. Lena och hennes syster var där igår och jag valde att stanna hemma och pyssla istället, men idag har vi varit där alla tre plus en hund. (Yatzy fick stanna hemma. Hon blev så sur för att hon inte fick följa med. Stackars surpuppan.)

Helt otroligt vad det finns olika sorters hundar. Vissa fula, (vissa riktigt riktigt fula) vissa vackra, små, stora, tjocka, smala.. osv osv. Jättekul att se!

Roligast att kolla på var dock agilityn. Det syns på hundarna hur roligt dom tycker att det är. Frenetiskt studs och skäll innan start och sen räserfart genom alla hinder. Det måste vi testa med Yatzy. Hon tycker ju om fart och fläng.

Det var en hemskt varm dag så Lena byggde en mackapär till mig, ett skuggtält. Lyllo mig. Jag har världens bästa tjej.

Lite bilder...


Leia och Linda.

Jag under min mackapär.

Skönt med skugga.


Spinkiga hundar.


sötnos.

En fågel mitt bland alla hundar. Vad häpna vi blev.


Leia har hittat skugga under mattes solstol.

Inga kommentarer: