onsdag, juli 11, 2007

Jag vill...

Jag vill gå på kurs, eller rättare sagt kurser. Vill ha inspiration i stora lass.
Vill lära mig mer paper piecing, göra små roliga mini-album och massa annat skojsigt.

Det finns så otroligt många begåvade och inspirerande tjejer i det här avlånga landet, så det är inte klokt.. Önskar bara att alla kunde samlas på ett ställe och ha kurser. *Jag vill! jag vill! jag vill!*

Jag behöver en stor låda med positiv energi och solsken. (trött på regn!) Helst i brevlådan imorgon.

6 kommentarer:

Linda sa...

Jag kommer troligtvis att ha kurser under hösten på Magnolia, det vore trevligt att träffa dig igen! ;)

Kram Linda

KarinSN sa...

Jag med! Och utan att det kostade för mycket :-) Fast surfa runt och inspireras av allt kul är inte så tokigt det heller. Och åka på träffar som jag har turen att kunna .-)

Marie sa...

Välkommen till Skåne för en privatkurs =)

Malin sa...

Å Ja vad bra det låter, samla alla på ett å samma ställe å bara skapa. Särskilt i det här vädret.
Vilka underbar kort du har gjort nedanför, sprider lite sommar värme i allafall :)
/Malin

Anonym sa...

Här finns det en till som vill gå på kurs. Ingen som vill åka upp hit till vackra Hälsingland och hålla några kurser.

Har tittat i din blogg och du är sååå duktig på det här med PP:s. Såg så fina skyltar som du har gjort. Skulle så gärna vilja låna några mallar.

Många kramar
Maria (mek73)

Karin B sa...

Jag kommer med solsken till dig... Trala... Hoppas att solen kommer häråt snart för jag står snart inte ut. Enligt vädergubben kommer solen på söndag!!!