onsdag, juli 04, 2007

Ännu mer kort...

Här har kortfabriken varit i full action. Nu är jag så trött på kort så att jag storknar. Sista kortet gjorde jag klart med nöd och näppe.

Ideérna var slut, det kändes som allt såg likadant ut, fotofixen var inne på sina sista blåa lappar... till och med skärmaskinen tyckte att han behövde en paus.

Så efter korten var det skönt att sätta sig med scrappiz bidraget. (Nu förstår ni att det inte är ett kort i alla fall.)
Mitt bidrag är klart och redo för en foto session imorgon.. Håll tummarna för solsken och klarblå himmel istället för gråsvarta skyar som vräker ner vatten. Himla svårt att få till bra foton på sina alster då. Imorgon kommer bildbeviset på min första... (ja det får ni klura på så länge.)

Här har ni korten:




Tack för titten och syns imorgon..

*todeluu*

4 kommentarer:

Linda sa...

Jag älskar dina kort!

Hoppas att du lämnar in något på Magnolia på lördag, ni har chans till fina priser!

Kram linda

sara sa...

Hejsan!
Tänkte bara säga att jag tycker du är jätteduktig..


mvh sara

gunilla/nilla sa...

En sak är säker och det är att jag blir aldrig trött på att gå in här!!! Dina kort är alltid lika fina och i mina ögon helt olika varandra. Önskar jag hade bara lite av din fantasi.
Ska bli kul att se vad du gjort till tävlingen.
kram/gunilla

**Inge** sa...

I like your way of card maing very much Helena! They look all so beautiful and perfect:-D