lördag, juli 21, 2007

SEMESTER

Nu är det dags för semester för vår lilla familj och även lite semester för bloggen. Om fem timmar så åker vi uppåt, mer bestämt till Strömsund i Jämtland. Låååång bilresa, vilket jag tycker är mysigt men som Lena hatar. (Hundarna sover bara)

Jag har inte packat med mig pysselsakerna. Det kändes som ett alldeles för stort projekt och dessutom så ryms det inte så mycket packning med två hundar och en hundbur.

Jag har sagt till Lena att vi inte får vara borta i mer än 1½ vecka för då får jag pyssel abstinens och hinner inte göra något bidrag till sista deltävlingen på scrappiz. (Så det så!!) Det gör faktiskt lite ont i själen att lämna kvar alla mina saker. Tänk om jag kommer på värsta ideérna medans vi är borta?!

När vi kommer tillbaka så kommer det vänta trevliga paket på posten till mig. Beställningen från Scrap it, ett "loppis"paket från Maraij, lite böcker bland annat sista delen av Harry Potter (Såå spännande!!) och kanske min vinst från scrappiz.

Kan man längta hem redan? *skratt*

Ha det så bra allihopa och vi syns snart igen. Ska försöka uppdatera lite när abstinensen blir för stor. Massor med foton lär det blir.

kramar

3 kommentarer:

ÅsaF sa...

Grattis till vinsten!! Din layout var väl värd att vinna! :-)
Hoppas det blir en underbar semester!! Blev nyfiken på anknytningen till Strömsund? Mina morföräldrar bor där, själv var jag där tidigare i sommar. :-) Må så gott! Kram ÅsaF

paradise sa...

Trevlig semester vännen!!
Va härligt å få komma bort en stund!
Jag går på semester om 6 dagar *längtar*
Må gott!! Kraaaam Petra

theValkyria/Gunilla sa...

Hoppas semestern blir häääärrrrlig. Har läst 1 tredjedel av Harry Potter-boken nu. Spännande! Du har blivit "taggad" (se min sida).