fredag, juli 06, 2007

Tips på dekorationer sökes

Håller på och städar bland mina pysselsaker. Vardagsrummet är ett kaos av papper, små blå lappar, pennor och diverse annat. Inte en endaste pinal ligger där den ska.

Det som är bra med städning är att man får en överblick över alla saker man har och jag har kommit fram till att jag har knappt några dekorationer alls. Så nu letar jag efter roliga dekorationer till både kort och annan scrap.

Vad är era favoriter? Tipsa mig! (snälla snälla snälla...)

Jag har börjat räkna timmarna till Magnolia´s 10 års kalas imorgon. Undra hur tidigt man måste vara där för att få en av dom 25 gratis stämplarna? Me want! Plånboken gapar ganska tomt så jag hoppas på en massa bra erbjudanden. Jag har sug efter shopping!

Dessutom så får Borås stor besök av både Linda/Muhren och Petra/Paradise. Dom ska dema färgläggning. Spännande! (Är dema ens ett ord?)

Ska göra klart kortet till Magnolia senare ikväll också (man kan vinna priser) men först är det städningen som ska slutföras.

Ajöken

4 kommentarer:

Petras blogg sa...

Jag är ju hängiven fan av grillpinnar och vitlöksnät!
Otroligt dålig på atanvända vanliga dekos med loopybrads och brads i alla former och knappar är alltid andvnt bart1 krymplast vet jag att du har! Vi får göra ett röj på magnolia i morgon lovar att du kommer hitta måste dekosar....

Petras blogg sa...

hm bidrag ja.... ojoj vågar nog inte lämna in mitt när sådant proffs som du kommer.....

**Inge** sa...

Have fun at the Magnoliastore Helena, please give my regards to Petra en Linda;-)
My favorite embellishments are... buttons, ribbon, scrappersfloss(Karen Foster) and all the flowers from Prima! And yours;-)?

gunilla/nilla sa...

Hallo!
Hoppas du får en trevlig dag på Magnolia. Jag tror du kommer att vinna ngt om du lämnar in ett kort. Skulle bli MYCKET förvånad annars. Önskar jag kunde ge dig lite tips på dekorationer. Själv har jag härmat dig både när det gäller fjärilar och hemmagjorda blommor. Det hade varit roligt att kunna ge och inte bara ta!! Har själv använt dekorationer från naturen. Fjädrar, snäckor, sand, pressade blommor m m.
Lev väl och kramar till dig
Gunilla