fredag, augusti 24, 2007

Aj,aj,aj...

...vad jag har ont i magen.

Har haft ont i magen sen i tisdags så Lena ringde till sjukvårdsupplysningen och dom tyckte att vi skulle åka till akuten, så det fick bli ett besök dit igår.

Jag har ju haft problem med magen hela sommaren och lite till... Ska inte berätta allt för ingående om mina problem. Vem vill läsa om sånt? (räck upp en hand!) Kortfattat så är det att det som kommer in i magen vill inte komma ut.

Jag har en bananbakelse som har stått i kylskåpet i 3dgr och jag har inte snusat på lika många dagar. Dom som känner mig vet att bara den icke uppätna bananbakelsen är ett tecken på att något är ganska fel. :)

3 kommentarer:

Angela sa...

Åh fy, det låter inte trevligt. Din stackare, hoppas du kryar på dig snart!

tess sa...

=( vad sa farbror doktor då?

Monica sa...

Jag hoppas att du mår bättre nu!