måndag, augusti 06, 2007

Bidrag nr 4

Blev nätt och jämt klar med mitt sista bidrag till scrappiz, men jag hann. Tjohoo!
Det blev en till LO och gud vad det är roligt att scrappa. Vill göra fler! (Väntar ivrigt på min fotobeställning.)

Det blev en kärleksförklaring till Lena,
det viktigaste i mitt liv,
kärleken.






Mina fastsättnings tekniker:
1. Brads
2. Band
3. Index tab
4. Häftklamror
5. Symaskin
6. Broderitråd
7. knappar
8. 3d kuddar
9. chipboard
10. overlay

Jag måste säga att det är skönt att det är över, tävlingen alltså. Vilken mastodont tävling.
.
Trots prestationsångest och kreativitetsblockeringar så har det har varit väldigt kul och inspirerande. Har lärt mig en hel drös nya tekniker och samtidigt en hel del om mig själv.
.
Tjejerna på scrappiz är så duktiga! All heder till dom som arrangerat tävlingen och även till alla som deltagit.
.
kram och godnatt

5 kommentarer:

Rimna scrappar sa...

Hejsan!
jag är ofta och läser på din blogg och blir inspirerad av dina alster och foton. Men har inte lämnat "spår" efter mig förren nu. Du har verkligen lyckats med ditt bidrag. Älskar färgställningen och upplägget! Du är så duktig! Förresten har du skrivit journaling för hand eller? Om det är fallet har du en grymt snygg handstil!

theValkyria/Gunilla sa...

Du är ju född till det här! Tycker om enkelheten och tydligheten och att det ändå känns färdigt. Balanserat, väl avvägt och supersnyggt färgval.

Anonym sa...

2 lo:sar och båda två underbart vackra du är verkligen född för att göra detta underbart bra gumman

------------------------------------
pyssel gumman :) hihi.. du är sååå gruuum på detta asså.. jätte fint gjort med alla färger och så filurliga detaljer.. Bella liiike.. och måste ju säga att fotografen har vart vääääldigt bra på att fota ( fnitter ) Älsar dej syrran

Zarah sa...

Men himmel...! Det här var en av de vackraste LOs jag sett nånsin!!
HELT underbar! Du - jag bokmärker din blogg så in i bängen nu - bara så att du vet! :D

TACK för dina rara ord - jag blev så glad att jag blev tårögd! Det värmer att höra, ska du veta!
KRAM!

fialoppan sa...

Suuuuperfin lo! Färgerna är så fina!