söndag, augusti 05, 2007

Ensam hemma

Jag är helt ensam hemma. Lena och hundarna har åkt till Skövde för att hälsa på Lenas syster Linda. Dom åkte redan i fredags morse. Nu börjar jag känna av hur ensamt det är här. Huvudvärken har börjat avta så jag börjar lite smått återvända till världen.

Har monterat ihop min mappvagn och sorterat alla papper. *glad* Det ser läckert ut, problemet med vart jag ska ställa den kvarstår. Vem vet lägenheten kanske bestämmer sig för att växa lite under natten. ;-)

Har även skickat en beställning på kort till Crimson.se. Det blev en saftig räkning kan jag be och få att tala om. Nästan 500st kort har vi samlat på oss sedan maj. Kändes som det var dags att trycka iväg en beställning innan korten multiplicerar sig. Vad kan jag säga mer än att det är himla roligt att ta kort.

Jag hoppas på en energisk söndag fri från huvudvärk så att jag kan knåpa ihop ett bidrag. Vill ju göra alla moment. Har ju redan gjort tre så det är lika bra att fullfölja.. annars skulle jag gräma ihjäl mig. Ska det va, så ska det va till 100%.

Inget vinstpaket med stämplar har synts till än, och jag som är såå nyfiken på vilka stämplar det är som kommer från kortmakaren.

Ja,ja nog med snack. Ska lägga mig och läsa lite innan jag ska sova. Har börjat på två nya böcker. "Nu vill jag sjunga dig milda sånger" av Linda Olsson och "I denna ljuva sommartid" av Mari Jungstedt.

Sommar+böcker=sant

kram

2 kommentarer:

gunilla/nilla sa...

Välkommen hem. Förstår att ni haft en skön semestertur! Så du håller på och knåpar på scrappiz nr 4. LYCKA TILL!!
/Gunilla

Terese sa...

hej "gamla" granne!
hoppas att du har det fin fint.
Vad duktig du är på scrap-booking.. verkligen!!!
ta hand om dig!
/Terese