måndag, augusti 13, 2007

Första dan i skolan...

...för lilla Yatzy.

Idag började tävlingslydnadskursen och det var himla skönt att komma igång igen. Träffa gamla och nya deltagare och deras hundar såklart, fika, träna och det bästa av allt... vi har Lottis som ledare.
Vi hade henne på valpkursen och sen dess har vi gått ytterligare 3 kurser med olika ledare. Vi har saknat Lottis.

Yatzy var överlycklig. Hon ääääälskar att träna. Hon är så glad och positiv och vill bara träna och träna. Så fort klickern kommer fram så blir hon helt till sig. Få se om det blir några tävlingar någon gång i framtiden...

Nu ska jag sätta mig framför tv-n, dricka min smoothie, kolla på nya avsnitt av CSI (äntligen, som jag har väntat) och scrappa lite... *mysmys*

Jag är på min fjärde layout. Fy fan vad kul det är att scrappa. Njuter av den känslan för det kan ju vända när som helst...

Kommer nog bilder imorgon om jag inte bestämmer mig för att skicka in dom någonstans... tror att det lutar mer åt att ni får se layout nr3 och 4 imorgon.
Spännande eller hur?!! ;-)

Tills dess får ni denna bild på Lena och Yatzy från kursen idag.
Mina sötnosar.

2 kommentarer:

petra/paradise sa...

Tack vännen för supergulliga ord på min blogg!! *glad* =)
Väntar med andakt på dina lo´s!!
Må gott så länge! *kramar*

tess sa...

mysvoffsing =)