fredag, augusti 03, 2007

Halluuu Halluuu *vinkar frenetiskt*


Nu är vi hemma igen, eller ja.. vi kom hem sent på tisdag kväll. Vi har haft en jättebra semester uppe i Jämtland men det var skönt att komma hem.



Fick migrän när vi hade kört halvvägs hem och huvudvärken sitter fortfarande i så därför har jag inte orkat uppdatera bloggen.

Fyra dagars hamrande i huvudet har fått mig att klättra på väggarna. (Inte bokstavligt talat då jag knappt orkar ta mig upp ur soffan.)
Så frustrerande! Jag har saknat mina pysselsaker såå mycket och fick en hel del idéer på semestern men jag orkar inte göra något.

Huvudvärk är satans verktyg. *muttrar*

Jag får återkomma med en rejäl uppdatering med bilder och annat skoj när jag känner mig lite piggare och muntrare. (Just nu känns min värld ganska mörk. Har så in i bomben ont och deppar över deltävling 4 på scrappiz.)

Men ni ska veta att jag har saknat er! Har kollat runt på bloggar och njutit av vackra alster och inspiration. Jag tackar, bugar och niger för internet och för pyssel.

/Helena

4 kommentarer:

Karin B sa...

Välkommen tillbaks!

eldh sa...

Välkommen tillbaka! // Elin

Anonym sa...

Välkommen hem igen! Hoppas du blir av med huvudvärken snart.
Kram SasSa

Jennie sa...

Det är skönt att ha er hemma igen =)har saknat er massor!!