fredag, augusti 31, 2007

I valet och kvalet...

Killarna från back in the days har spelning här i Borås och jag skulle så gärna vilja gå och se dom men bara tanken ger mig ångest...

1. Att gå ut (fy fan), 2. vara bland en massa fulla människor (ännu mer fy fan), 3. träffa bekanta (hjälp) 4. och vara social (den genen fattas hos mig).

Men jag vill ju så gärna se dom spela...

Det är tillfällen som denna som man önskar att man kunde vara osynlig. Det skulle underlätta allting. Jag vill inte att folk ska kolla på mig. Vill inte försöka göra mig fin och sånt trams, vill inte, vill inte. (ångest)

Aja jag har en vecka på mig innan jag måste göra ett beslut och tills dess får jag väl försöka samla mod. (Ida om du läser det här. Är du sugen på att gå isf och hålla mig i handen?)

Punk Rock Jihad!

1 kommentar:

tess sa...

välkommen till ångestklubben :(