torsdag, augusti 16, 2007

Jag är sugen på...

...glass och att testa "Mini art journal challenge"

Såå snygga art journal kort!!
Jag vill också göra mini-kort.
Ni som har gjort sånna, hur stora gör ni dom?

Om jag börjar nu så har jag 32 veckor att ta igen, alltså 32st kort. Då kan jag välja och vraka vilken jag vill göra först. Wohaa!

Spring iväg och kika på Annas underbara layout om den bästa glassen i världen. Därav det stora suget efter glass. Mums.

Om vi bara hade en större frys.. *drömmer mig bort*

5 kommentarer:

myamia sa...

Hej! jag är oxå sugen på de korten. Är det bara att använda en vanlig kortlek som bas tro?
Maria

tess sa...

tss.. glass-fia!!
det ska vara mjukglass me nötter som topping! *dreggel*

gunilla/nilla sa...

Hallo där hur är läget?
Nu är det så att jag är nybörjare men vad menar du med minikort. ATC-kort eller?
Du det där med glass. Har två stycken här hemma som är perversa på detta område. Kan äta hur mycket som helst!!
Ha det så bra/Gunilla

Karin B sa...

Maken är och handlar. Kanske ska ringa och be honom köpa lite glass... Jag är också sugen

theValkyria/Gunilla sa...

Jag använder en vanlig kortlek. Fast jag har också måååånga veckor att ta igen.