måndag, augusti 06, 2007

Paper Piecing

Som jag berättat tidigare.. (för ett bra tag sen) så håller jag på med en pp-tavla. Har suttit och pysslat med den nu hela kvällen. Experimenterat med akrylfärg och försökt att inte vara så "rädd".

Pratar med mig själv och säger: -Lugn, allting behöver inte vara perfekt. (Tror att jag ska scrappa en liten skylt till mig själv med dom orden.)

Jag kommer på nya projekt hela tiden och det känns som scraplusten har återvänt. Har faktiskt haft en riktigt rolig pysselstund. Tror att jag hinner klart med tavlan imorgon så förhoppningsvis så kommer det bilder imorgon kväll.

Tjingeling

2 kommentarer:

Zarah sa...

Du får Ali Edwards-tänka! "good enough!" :D

Dessutom är det ju processen som är viktigast. Jag ser fram emot att få se din tavla, sen! :D

Nu ska vi se - dina frågor...
*Om man beställer ett 6månaders abonnemang. Betalar man alltig direkt eller är det uppdelat på varje månad?
DSvar: u betalar detta varje månad. Prenumerationen pågår tills du säger upp den, och tills dess dras en ny summa varje månad.

*Vet du vad är "max" gränsen på frakt till sverige har varit?
Svar: Tyvärr vet jag inte detta, iom att jag inte betalar frakten själv - men jag vet att snittpriset på paketen brukar ligga på 250:- (+- en tjuga) inklusive frakt, per månad.

*Hur ofta fastnar paket i tullen?
Jag vill verkligen beställa, men det är dom sista två frågorna som oroar mig.
Svar: Hittills har jag aldrig hört talas om någon! Jag vet inte om Pam skriver ner värdet och märker med gift - men det är troligt.

Jag rekommenderar att du kikar i dessa trådarna på pysselforumet:
http://forum.pyssel.net/viewtopic.php?t=19503&highlight=
och
http://forum.pyssel.net/viewtopic.php?t=18511
Där finns massor av svar! :D

Om du funderar mer, så tveka inte att höra av dig!
Ha det bra! :D

Zarah sa...

Hej igen!
Har fått några svar direkt från högsta hönset på the Nook nu - och såhär är det:
Pam skriver ner värdet till wholesale-pris för internationella kunder, och hon märker paketen med gift "Because these kits are truly a gift to yourself!".

Då BÖR det inte fastna i tullen! :D

Håll utkik på the Nooks blog:
http://myscrapbooknook.blogsome.com
för nya uppdateringar och sneak peeks med mera! :D