tisdag, augusti 07, 2007

Totalt kaputt

Min pappersskärare kolavippade igår. Höll på med att skära papper och plötsligt hoppade själva skärbladsgrejen upp på metalldelen och sitter nu fast där och är helt sned. Förstår ni min förklaring? *skratt*

Det är inte ens tre månader sen jag fick den så det borde gå att reklamera den. Bland mina uppdrag idag är alltså att svänga förbi Claes Ohlsson. Promenaden på 5km är avklarad och tvätten ligger i maskinen.

Ser ut att bli en ganska bra dag idag... Mina vita ben har till och med fått lite solsken :)

2 kommentarer:

Anzan sa...

Men shit - du e ju en naturbegåvning!! Vill se mera LO:s ;)

Zarah sa...

Pappersskärare är ett otyg! Jag måste rekommendera MM's skärare som vässar sig själv. Svindyr är den, och tung så attans - men man behöver ju aldrig köpa nya bad - och så får man lite armträning på köpet. ;)

Jag älskar min! :D

Lycka till med reklamationen! :D