onsdag, augusti 08, 2007

Trumvirvel....

...tavlan är klar!

Blev nyss klar med tavlan som min pappa ska få i 50-års present. Han fyllde år i söndags men han är på fiskeresa i Norge/Finland, så det gjorde inget att den inte blev klar "i tid".

Jag måste säga att jag blev nöjd med resultatet.
Som sagt så är jag usel på att rita men gubben ser helt okej ut. Hade i alla fall jätteroligt när jag gjorde den.
Det är en sån skön känsla när man njuter av det man gör..
Underbart!!

Här kommer den, Kung Kalle tavlan.





10 kommentarer:

Carina sa...

Tavlan är otroligt fin, du är så himla duktig och en stor inspirationskälla! :-) Jag har liftat ett av dina kort förresten, själva vikningen var en jättebra idé, hoppas att det inte gjorde nåt.

Jennie sa...

En helt undarbar pp-tavla, Du e visst jätteduktig på att rita/måla/teckna, du måste tro på dig själv... Du bara sprutar ut ideer och allt du gör blir ju så otroligt bra.. Jag har sagt de förr: DU E GRYM!!

Kram kram

Karin B sa...

Den är otroligt fin!

eldh sa...

Sååååå snyggt! Grymt! // Elin

Anonym sa...

jösses, vad fin den blev. Pappa kommer att bli väldigt glad och road.
puss på dig/ mamma

Petraso sa...

Wow va fin tavla den kommer pappsen vara riktigt stolt över! han har en väldigt väldigt duktig dotter!

Anonym sa...

Vilken otroligt fin PP-tavla!! Och du säger att du inte kan måla. Du är ju rent ut sagt s**tbra!!! Ja du vet ju vart du kan skicka den här mallen. Till mig :)

Många kramar
Maria (mek73)

Malin sa...

Oj oj oj vilken snygg tavla! Din blogg hamnar numera bland mina favoriter! Kul att du hittade in på min blogg och lämnade kommentarer. Det där med vilka foton man väljer att scrappa är så svårt tycker jag. Önskar jag kunde vara mer som du och bara framkalla de riktigt bra korten och scrappa dem. Men för mig försvinner den kronologiska ordningen då och det får jag lite panik över :) Men för att råda bot på kronologi-mani :) så ska jag nu påbörja ett barndomsalbum med bilder som jag scannat in av mina föräldrar och göra layouter om och kring min barndom, saker jag minns etc.. och det behöver inte bli kronologiskt! Nu ska jag sluta babbla och kolla runt lite mer på din blogg!

terese sa...

vad ska man säga..
du har alltid kunnat måla/teckna/greja/dona :D
lyckos pappsen som får så fint kort..
kram
/terese

Sanna F sa...

Jätte jätte fin tavla!!!