tisdag, augusti 28, 2007

Uppdatering...

... Jag börjar sakta men säkert bli bättre.
Igår kändes det helt okej faktiskt. Kunde le, skratta och vara som vanligt. Lena sa "Välkommen tillbaka" igår, och med det förstår ni att jag har varit lite borta.

Hela fredagen och lördagen så grät jag bara. Fy fan, det här är bland det värsta jag har varit med om. Vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan.. Det kändes som att det var lim inuti magsäcken och tarmarna som hade torkat fast och att någon försökte dra isär magsäcksväggarna från varandra, och likadant med tarmarna...

Det känns inte helt hundra än, men igår orkade jag till och med att börja pyssla lite med mitt paket från The Nook. Ett helt underbart paket förresten. *Mums*

Nu ska jag äta havregrynsgröt och kolla på Friidrotts VM. (Vi har tagit ner madrassen från vinden så att man kan ligga i vardagsrummet och mysa med Yatzy och kolla på friidrott hela dagarna. ljuvligt!)

kram

7 kommentarer:

Leia sa...

Härligt att du känner dig bättre!!!! Kram och blötpussar i massor från oss som håller på att frysa röven av oss i Uppsala

Ellison sa...

Vad skönt att du är på bättringsvägen! Är det det senaste kitet från The Nook?? Undrar när det kommer till mig...eller kanske det är det som är på vift?

tess sa...

skönt att höra att det känns lite mera bra nu.
Det lät mysigare än mysigast att ligga på madrass med voffsingen och kolla friidrott =)
kram på dig!

SasSa sa...

Skönt att du mår bättre, hoppas att du mycket snart blir helt frisk i från dina besvär. Inget skojigt sånt.
Va nyfiken jag blev på dina Nook alster;-)
Kram SasSa

eldh sa...

Härligt o höra att du mår bättre! Fortsätt krya på dig! // Elin

Lily sa...

Usch, så jobbigt du haft det. Hoppas du slipper ha det så här i framtiden.
Låter helt klart som ett positivt tecken att du orkar pyssla. Det är dundermedicin om du frågar mig. :-)

Ta hand om dig OCH din mage! Kram.

emelie sa...

vad skönt att du mår bättre igen! :) har ni köpt något onjektiv än? annars tänkte jag bara säga att jag idag hörde att canon nog är det bästa att satsa på (jag har bara canon numera) för tydligen kan det annars krångla en del. jaja, nog om det, som sagt, bra att du mår bättre igen! :)