måndag, september 24, 2007

Bara en massa babbel...

...så man får hoppa över det här inlägget

Ja så var det måndag igen... och vi har varit på tävlingslydnads kurs. Yatzy har blivit så duktig. Fast vi har ju fortfarande mycket att träna på så klart...

Har en sån hejdundrans huvudvärk idag. Vaknade med den och det har bara blivit värre. *ajajaj* Och jag har så mycket som måste göras... Måste göra födelsedagskort till min lillasyster som fyller år på onsdag, inbjudningskort till Yatzys födelsedag ;) och sen har vi finalbidragen till scrappiz.

Tänkte på det mycket igår. Kan ju inte säga att jag blev direkt överlycklig att det skulle göras bidrag till en final också. Fyra stycken delmoment tyckte jag var redan nog. Har stått i valet och kvalet om jag ens ska göra något. Känns som det har blivit så hypat, allt ska vara så extraordinärt och wow. Prestationsångest allan.

Men jag vill ju fullfölja tävlingen, har jag gått med så får det vara ända till slutet. Har skickat iväg en order på foton till Crimson och väntar nu bara på att dom ska landa i min brevlåda. Tänker vägra allt det där med prestationsångest och bara göra något helt vanligt och alldagligt... *sådetså*

Nu ska jag krypa upp i soffan, dricka te och mysa med mig tjej.

kram på er alla där ute.

2 kommentarer:

tess sa...

inte behöver du ha prestations ångest.. du som är så duktig!!! *vågen*
Kram på dig!

Petra/Paradise sa...

Vem tusan har inte ångest för finalomgången?? jag är såååå trött på den där förbaskade tävlingen. Jag har näst intill gjort klart första bidraget och håller på med mitt andra. Men helst av allt vill jag bara slänga allt i soptunnan! ORKAR INTE MER!!! *gaaah*
Längtar till sönd, då har jag förhoppningsvis gjort klart mitt bidrag, lämnat in det å allt..sen drar jag iväg på en veckas semester på RHODOS!!! *längtar*
Må gott vännen!! Hoppas du väljer å va med i slutfinalen. du gör ju så fina grejer!! *beundrar*
KRAM Petra