torsdag, september 27, 2007

Dags för en tävling...

...jippiee

Jag gillar statistik, att gissa och tävlingar så därför blir det en kombination av alla tre.

Jag har hittills gjort 60st kort och 11st layouter... och jag har funderat på vad slutresultatet kommer att ligga på?!

Det enda du behöver göra för att ha chans att vinna ett trevligt paket är att gissa 2007 års slutresultat.
Vad det blir för trevligt paket vet jag inte än... så lång framförhållning har jag inte ;-)

Du får gissa både i kategorin antal kort och antal layouter.

Var sitt paket kommer att skickas till dom som gissar närmast i respektive kategori. Nyårsdagen 2008 vet vi resultatet. Det är bara 97 dagar kvar tills dess ;-)

Ni får tills på onsdag att gissa...


PS. Jag tycker att det här är jättespännande. (Jepp jag är en nörd)

21 kommentarer:

Zarah sa...

Jag är också en nörd och vill egentligen veta det exakta datumet då du började...!

...men - here we go:
Men julkort i ekvationen tror jag att du vid årets slut kommer att ha skapat 98 kort och 27 LOs...

Petraso sa...

Du börjar ju få upp speeden och så är det snart jul så jag tror du gör 121 st kort och 17 Lo totalt 2007.

kramis

Marie sa...

101 kort och 21 layouter tror jag! :)

Elisabet sa...

Hej jag gissar på 100 kort och 20 LO:n. 2007

Josefin sa...

Oj vad spännande! Jag gissar på 101 kort och 22 LOn (:

Windefors sa...

JAg tror att du gör 38 LO´s och 117 kort.

Lilla katt sa...

jag gissar på

93 kort

19 LO

=)

fnyz sa...

jag gissar på..... 119 kort och 24 layouter ;-)

Ulrika sa...

Hmmm ja du vad ska man gissa på *funderar*. Jag tror att du kommer ha gjort 132 kort och 19 Lo:s

Morfen sa...

Jag gissar 100 kort och 23 layouter

Linda - knorrigt.com sa...

114 kort och 18 lo:s :)

Lilla Anna sa...

Kort 130 st, layouter 20 st.

SasSa sa...

Rolig tävling! Jag gissar att du gjort 114 kort(alltså 54 underbara kort till) och 25 layouter (14 vackra alster till) när året är slut. Ska bli jättekul att följa...
;-)
Kram SasSa
pssst... Ses på lördag :-D

Lisa sa...

Jag gissar på 88 kort och 28 Lo:s!

Kram från Lisa

uniquelyme/Gunilla sa...

Jag tror att du kommer ha snott ihop 103 kort och 41 layouter.

tess sa...

inte insatt i den här branshen men hmm.. vi gissar på 118kort och 24 layouts eller vad det hette :D

Lotta sa...

Aha, kul....

Jag tror att du har gjort 113 kort och 17 LOer...

Scrappa på nu :)

Ha det...Och föresten, jag tror vi syns på träffen i Borås i helgen på Handstämplat....:)

Monica sa...

88 kort (nu känner jag mig som en riktig pessimist jämfört med alla andra...) och 16 LO. Där har du min gissning! :-)

Anonym sa...

Hej!
Jag tror du kommer att hamna på 117 kort och 14 layouter.
http://lenislenis.blogg.se

LillBlomman sa...

Vad skojigt!
Med tanke på alla julkort tror jag att du knopar ihop 140 kort. Lo´s blir det totalt 18 st.
Hej svejs!

Anonym sa...

Vi är lite sena men vill ändå försöka gissa Lalla gissar 89 st kort och 15 Lo
Moster gissar 95 kort och 26 Lo