onsdag, september 05, 2007

Den som söker skall finna...

Jag fick dom två sista scrappy glue som affär nr2 hade. Jippiee!! Nu ska jag bara orka vänta på paketet också.

Det sägs att tålamod är en dygd, jag säger att det är ruskigt överskattat. *skratt* Allt detta väntande tar kål på mig...

Ta tex CSI i måndags, när ska Grissom öppna det där jädrans paketet nångång? Jag blir toookig!
För övrigt så väntar jag på Magnolias stämpelpaket, hänglars stämpelpaket, damernas fotbolls VM i Kina och mässan i Göteborg nästa helg.

Jag tycker att jag har väntat länge nog nu ;-)

3 kommentarer:

KarinSN sa...

Att tålamod är en dygd är trams. Varför ska man vänta hela tiden ;-). skönt att klisster blev funnet och inhandlat! Själv kör jag med Panduros och inbillar mig att det inte gör någoon större skada.

Kicki sa...

Hihi, jag går också och väntar på att Grissom ska öppna det där paketet! Tänkte att nu när han var tillbaka skulle vi få se vad det var, men inte! Han kom ju inte ens i närheten av att öppna det!
Och vrållängtar efter magnoliastämplarna, hoppas de kommer snaaaart!!! (har heller inget tålamod...) :-D
Kram Kicki

Zarah sa...

*haha*
Jadu... Paketet ja. Vad tror du att det är i? Tänk om det är en ny modell av ett rum!

...och fy 17 för dumma gubbar och BLÄ vad det var sorgligt! Jag ville ju att Keppler skulle vara kvar!! *såld på Liev Schreiber*